Service Desk

360 graders fokus på høj driftssikkerhed!

Hvis dit spørgsmål ikke kan besvares af First Level Service Desk funktionen, vil du blive stillet videre til vores Second Level funktion. At få direkte adgang til Second Level support kræver dog, at der tegnet enten en Helpcare- eller en HelpCare plus-aftale for maskinen. I Second Level situationen håndteres mere komplekse problemstillinger, som relaterer sig til både Incident og Problem Management.

Din systemtekniker er din garanti for professionalisme og høj kvalitet

Alle Konica Minoltas serviceteknikere har et velassorteret reservedelslager i deres biler, der gør at opgaverne kan løses hurtigt og effektivt. Ved hjælp af innovativ teknologi kan vi næsten ”fjernstyre” vores servicebiler rundt i hver eneste krog af Danmark. Denne brede geografiske dækning er med til at give dig sikkerhed for service inden for den aftalte tid.

Konica Minolta Business Solutions Denmark a/s har altid sit største fokus på tilfredse kunder, og mener at dette opnås ved altid at koncentrere os om højst mulig driftssikkerhed. Dette bevirker at vi hele tiden arbejder på at optimere vores processer efter ITIL’s ”best practice” principper!
© Copyright 2019 KONICA MINOLTA HOLDINGS,INC. All rights reserved.
займ онлайнкредиты онлайн