Express Service

Kender du det, at du er ved at printe/kopiere et sæt vigtige dokumenter, og pludseligt står der en fejlmeddelelse i displayet på maskinen, så du ikke kan komme videre med opgaven? Hvis du har en almindelig 8 timers tilkaldetid, hvordan får du så jeres print/kopijob færdigt til tiden? Svaret er Express Service, som Konica Minolta har udviklet til netop denne problemstilling. Du ringer blot og fejlmelder jeres maskine på sædvanlig vis, men meddeler samtidigt at du gerne vil benytte dig af Konica Minoltas Express Service. Du betaler således et engangsbeløb for denne service og teknikeren kommer ud til jer indenfor kun 2 timer på alle hverdage mellem kl. 8:30 og 16:00. På den måde kan du alligevel få dit print/kopijob færdigt til tiden!

Man skal ikke abonnere på Express Service, men køber blot servicen, når der opstår en nødsituation - nemt og hurtigt!

Fordele:

  • I nødstilfælde kan du altid få en tekniker ud indenfor 2 timer, uanset hvilket serviceabonnement du har
  • Maskinen kommer hurtigere i drift igen

Udbytte:
  • Bedre udnyttelse af maskinen igennem en højere oppetid
  • Reducerede omkostninger
  • Mere tilfredse brugere
© Copyright 2019 KONICA MINOLTA HOLDINGS,INC. All rights reserved.
займ онлайнкредиты онлайн